Burberry The Beat for Men EDT toaletní voda pro muže 100 ml
The Beat for Men - vůně pro muže, který intenzivně žije přítomností, hluboce ctí britské dědictví a historii a současně je pevně spjatý se svojí dobou. Parfém je inspirovaný mužnou energií značky, její inovací a kreativitou - postoj s nádechem osobitosti.
Vůně v sobě spojuje všechny rysy muže "The Beat" - přirozená výrazná mužnost, moderní a originální identita.
Nóta Leatherwood s dřevitou povahou a akcentem kůže harmonicky kontrastuje s vetiverem, lístky a kořeněnou nótou černého pepře.
Složení toaletní vody Burberry The Beat for Men
- Hlava - citrusy, fialka
- Srdce - černý pepř
- Základ - vetiver, cedr
K toaletní vodě Burberry The Beat for Men je možné zakoupit
plnitelný rozprašovač parfémů vhodný na cesty i třeba do letadla.
Video
Parfémy Burberry
Burberry je luxusní britský módní dům, který se zaměřuje na výrobu a prodej oblečení, módních doplňků, parfémů, slunečních brýlí i kosmetiky. Když se řekne Burberry, většina lidí si vybaví jeho typický tartanový vzor, typickou kostku. Firmu založil v roce 1856 Thomas Burberry, když v hrabství Hamsphire otevřel malý krámek s módním oblečením. V roce 1870 se firma etablovala na trhu svými venkovními oděvy, vhodnými na procházky či na práci v sychravém anglickém počasí. V roce 1880 uvedla do prodeje oděvy z gabardénu, látky odolné proti vodě, ale prodyšné, impregnované před tkaním. V roce 1891 se otevírá první obchod v Londýně. V roce 1911 značka Burberry vybavila oblečením Roalda Amundsena, prvního člověka na jižním pólu. A o tři roky později oblékla i Ernesta Shackletona na jeho Královské transantarktické expedici. Gabardénové oblečení Burberry měl na sobě také horolezec George Mallory při svém nešťastném pokusu o dobytí Mount Everestu v roce 1924.
V roce 1914 byla značka Burberry oficiálně požádána o výrobu důstojnického kabátu vhodného pro válečné účely. Po válce se tento trenčkot ("trench coat") stal populárním mezi civilisty. Ikonická Burberry "kostka", nejčastější motiv používaný jak na oblečení, tak na parfémech i kosmetice, spatřila světlo světa v roce 1920. Firma se také věnovala navrhováním speciálních oděvů pro letectví.
Od poloviny minulého století je Burberry dvorním dodavatelem královny Alžběty II., od roku 1989 i prince Charlese, jejího syna a následníka trůnu. Stejně tak parfémy Burberry mají v sobě cosi vznešeně britského, a to nejen proto, že mnohá balení a flakony svým ikonickým kostkovaným vzorem připomínají skotský kilt. Co se nabídky parfémů týká, do podvědomí široké veřejnosti vstoupil jako první v roce 1981 Burberry for Men. Ikonickými vůněmi jsou vůně s příznačnými britskými názvy jako Burberry Brit, Burberry London či Burberry Weekend. V současné době jsou v nabídce i výrobky dekorativní kosmetiky, opět ozdobené slavnou kostkou.
Při výrobě parfémů pracují pro firmu Burberry ti nejvěhlasnější návrháři vůní jako Mark Buxton, Michel Almairac, Francis Kurkdjian, Dominique Ropion, Nathalie Gracia-Cetto, Antoine Maisondieu, Antoine Lie, Anne Flipo, Olivier Polge, Sonia Constant, Jean-Marc Chaillan, Beatrice Piquet, Domitille Bertier, Michel Girard, Jean-Pierre Bethouart and Nathalie Lorson.
Nový komentář