Chanel Vitalumière Aqua Ultra Light Skin Perfecting Makeup SPF 15 odstín 30 Beige 30 ml rozjasňující hydratační make-up
Tekutý vláčný make-up s neobyčejně hebkou texturou umožňuje velmi rychlou aplikaci a snadno se roztírá.
Zajistí velmi jemné a lehké nalíčení, které působí naprosto přirozeně. Obsahuje sluneční filtr SPF 15, který chrání proti UVB paprskům, a minerální sluneční ochranu. Má čistou a jasnou vůni pro příjemný pocit svěžesti.
Make-up Vitalumiére Aqua poskytne sjednocenou, osvěženou a zářivou pleť. Každá žena ocení rychlou a snadnou aplikaci.
Chanel Vitalumière Aqua je fluidní make-up, který probouzí unavenou pleť. Má neuvěřitelně jemné, svěží a lehoučké složení, takže o něm můžeme mluvit jako o "druhé kůži". Výsledkem jeho aplikace je hladká, svěží a vizuelně odpočatá pleť. Nabízí lehké až střední krytí a je vhodný pro všechny typy pleti.
Účinky make-upu Chanel Vitalumière Aqua
- má neuvěřitelně lehkou a příjemnou texturu
- poskytne naprosto přirozené nalíčení
- sjednotí tón pleti
- díky SPF 15 chrání pleť před nepříznivými účinky slunečního záření
- pleť osvěží a rozzáří
- lehké až střední krytí
- pro všechny typy pleti
Složení make-upu Chanel Vitalumière Aqua
- pigmenty "High Definition Light" pleť opticky vyhladí a rozjasní
- voda z leknínu a derivát z hnědé řasy mají tonizující a energizující efekt
- kyselina hyaluronová pomáhá udržet hydrataci pleti
- SPF 15 - ochrana proti UVB paprskům
Typ pleti
Make-up Chanel Vitalumière Aqua je vhodný pro všechny typy pleti.
Aplikace
Make-up použijte na pleť ošetřenou denním krémem a případně i podkladovou bází pod make-up. Vždy jej nanášejte od středu obličeje směrem ven (tedy od kořene nosu k lícním kostem, od spodního rtu na bradu, od obočí k linii vlasů).
Protože make-up Vitalumiére Aqua má texturu "druhé kůže", používá se velmi snadno. Před každým použitím lahvičku důkladně protřepejte, pak jej nanášejte prsty, houbičkou či štětcem.
Můžete se inspirovat v níže uvedeném videu.
Tip na líčení
Pod make-up je vhodné použít některou z podkladových bází pod make-up, prodloužíte tak výrazně jeho trvanlivost. Nakonec můžete make-up zafixovat fixačním sprejem na make-up.
Video
Kosmetika Chanel
Coco Chanel, vlastním jménem Gabrielle Chanel, někdy přezdívaná "královna módy", byla francouzská módní návrhářka, která je považována za klíčovou osobnost v oblasti utváření šatníku moderní ženy. Narodila se roku 1883 v západofrancouzském městečku Saumur, část svého dětství strávila v sirotčinci a v klášterní škole. S podporou britského diplomata a majitele dolů Arthura Capela otevřela v Paříži a v přímořském letovisku Deauville obchody s luxusními klobouky. Sortiment postupem času rozšířila o sportovní oblečení. V roce 1916 otevřela další módní salon v letovisku Biarritz na jihozápadě Francie. Následovala první ucelená kolekce, v níž se objevily originální košilové šaty (jednodílný volný oděv, který se nosil bez korzetu, svázaný v pase nebo na bocích), či tehdy již proslulé "malé černé" šaty. Dále jako první začala v dámské módě využívat úplet, do té doby považovaný za materiál vhodný jen na výrobu prádla.
V roce 1921 představila světu svůj první a dosud nejznámější parfém Chanel N°5. Poprvé v historii výroby parfémů zde byly použity syntetické příměsi – aldehydy, bez kterých se výrobci parfémů od té doby téměř neobejdou. Vůně patří i dnes mezi deset nejprodávanějších parfémů na světě. V roce 1924 byla založena odnož módní značky – Parfums Chanel, která měla na starosti výrobu a prodej parfémů a kosmetických výrobků značky Chanel.
Chanel je unikátní tím, že představuje nový parfém vždy po deseti letech, zatímco jiné konkurenční firmy produkují nové a nové vůně jak na běžícím pásu.
I přesto, že Coco Chanel byla považována za pozoruhodnou barovou zpěvačku (kde také přišla ke své trochu infantilní přezdívce Coco, což ve francouzštině znamená "dušička" nebo "miláček"), se naplno uplatnila a realizovala právě až ve světě luxusu a módy. Se svou haute couture udávala od poloviny 20. století tón světovému módnímu průmyslu. V té době byla nejbohatší módní návrhářkou Francie. Jejím cílem nebylo jen rozšířit módu vyšších tříd do "ulic", ale i umožnit nositelce každého modelu cítit se sama sebou a zároveň pohodlně. Jejím krédem byla funkčnost, dostupnost a jednoduchost. Po vypuknutí 2. světové války uzavřela všechny své salony s výjimkou jediného butiku, kde se prodával její slavný parfém Chanel No. 5. Protože byla podezřelá z kolaborace s nacisty, musela po osvobození odejít do Švýcarska na celých devět let. V roce 1954 však svoji dílnu a pařížský butik opět otevřela a znovu po dlouhá léta udávala módní trend a to až do své smrti v roce 1971. Hlavním návrhářem značky Chanel je od té doby Karl Lagerfeld, předtím působící u značky Chloé. Během osmdesátých let bylo otevřeno víc než 40 nových obchodů po celém světě.
Chanel je dnes především o luxusním zboží – módě haute couture, kabelkách, parfémech a kosmetice. Jako modelky v reklamních kampaních vystupovaly slavné filmové hvězdy jako Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Nicole Kidman nebo Audrey Tautou, která si v roce 2009 zahrála i titulní roli v životopisném filmu o Coco Chanel.
Divizi parfémů v Chanelu založil v roce 1924 Pierre Wertheimer, kromě parfémů nabízela i kosmetiku. Parfumerie dokonce dokázaly být nejziskovější obchodní divizí společnosti. Během celé té doby se u Chanelu vystřídali pouze čtyři parfemáři: Ernest Beaux (1920-1961), Henri Robert (1958-1978), Jacques Polge (1978-2015) a Olivier Polge (od roku 2015).
Chanel N°5, který byl poprvé představen v roce 1921 a do dnešních dnů je tento parfém světovým bestsellerem. Mnohé z nejstarších a současně dosud prodávaných parfémů navrhl Ernest Beaux. Nabídka parfémů značky Chanel čítá v současné době mnoho desítek skvělých vůní, dámských i pánských, k nimž firma vyrábí i produkty stejně parfemované tělové kosmetiky jako například tělová mléka, sprchové gely, balzámy po holení apod.
V roce 2004 vznikl 180 sekund dlouhý film No. 5, který režíroval Baz Luhrmann a v němž hráli Nicole Kidman a Rodrigo Santoro. Tento film byl financován výhradně firmou Chanel a byl rozšířenou televizní reklamou pro Chanel N°5. Film byl původně promítán v mnoha severoamerických kinech. Druhý spot s Nicole Kidman byl natočen v roce 2006 a vysílán v průběhu vánoční sezóny na mnoha televiziních kanálech v Kanadě a USA.
V roce 2008 se francouzská modelka a herečka Audrey Tautou stala tváří parfému Chanel N°5.
Rok 2012 byl průlomový - poprvé se stalo, že muž propagoval parfém pro ženy. Tím mužem byl známý herec Brad Pitt a tou vůní Chanel N°5.
V oblasti pleťové kosmetiky značka Chanel nabízí kompletní sortiment pro péči od očních krémů přes nejrůznější sér až po skvělé masky, v dekorativní kosmetice pak vše od očních stínů přes řasenky, pudry, make-upy až po rtěnky, lesky na rty a laky na nehty. Kosmetika Chanel se prodává v luxusních čtvrtích v obchodních domech po celém světě, včetně obchodních domů jako Harrods, Galeries Lafayette nebo Bergdorf Goodman.
Nový komentář