Chanel Le Crayon Yeux odstín 58 Berry 1 g tužka na oči s ořezávátkem
Tužka na oči Chanel Le Crayon Yeux vykreslí zřetelnou, přesnou a matnou linku, která zvýrazní a zvětší vaše oči. Jemná sametová barva nádherně rozjasní a zvýrazní víčka. Jedním tahem vytvoříte dokonalé orámování vašich očí. Textura je velmi jemná díky obsaženým mikrokrystalickým voskům, vitamínu E a výtažkům z heřmánku. Včetně aplikátoru pro vytvoření kouřového líčení a ořezávátka pro vytvoření dokonalé špičky.
Tužka na oči Le Crayon Yeux skvěle definuje obrys očí a vykouzlí podmanivý pohled. Má intenzivní barvu, která se nestírá ani při dlouhém nošení a vydrží neskutečně dlouho, aniž by se nějak rozmazávala. Obsahuje pružný latexový aplikátor, který umožní líčení změkčit, rozmazat a vytvořit tzv. "kouřové" líčení. Výsledkem jsou přesně definované, výrazné oči.
Oftalmologicky testovaná, vhodná i pro nositelky kontaktních čoček.
Účinky tužky na oči Chanel Le Crayon Yeux
- jedním tahem vytvoříte přesnou linku
- zvýrazní krásu vašich očí
- nerozmazává se, má dlouhotrvající působení
- s aplikátorem na rozmazání líčení a vytvoření kouřového vzhledu
- s ořezávátkem pro vytvoření dokonalé špičky
- jemná textura, s níž se snadno pracuje, dodá intenzivní barvu
- vytvoří jemné linky i dramatické líčení
- je vhodná i pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček
Složení tužky na oči Chanel Le Crayon Yeux
- rostlinné oleje a mikrokrystalické vosky pro měkkou texturu a kompaktní špičku
- vitamín E a extrakt z heřmánku pro zjemnění textury a zklidnění očí
Aplikace
- Pro zvýraznění kontur očí: nakreslete tečkovanou čáru podél kořenů řas.
- Pro kouřové líčení: vytvořenou linku rozmažte na víčko aplikátorem.
Jak používat tužku na oči se můžete inspirovat v níže uvedeném videu.
Video
Kosmetika Chanel
Coco Chanel, vlastním jménem Gabrielle Chanel, někdy přezdívaná "královna módy", byla francouzská módní návrhářka, která je považována za klíčovou osobnost v oblasti utváření šatníku moderní ženy. Narodila se roku 1883 v západofrancouzském městečku Saumur, část svého dětství strávila v sirotčinci a v klášterní škole. S podporou britského diplomata a majitele dolů Arthura Capela otevřela v Paříži a v přímořském letovisku Deauville obchody s luxusními klobouky. Sortiment postupem času rozšířila o sportovní oblečení. V roce 1916 otevřela další módní salon v letovisku Biarritz na jihozápadě Francie. Následovala první ucelená kolekce, v níž se objevily originální košilové šaty (jednodílný volný oděv, který se nosil bez korzetu, svázaný v pase nebo na bocích), či tehdy již proslulé "malé černé" šaty. Dále jako první začala v dámské módě využívat úplet, do té doby považovaný za materiál vhodný jen na výrobu prádla.
V roce 1921 představila světu svůj první a dosud nejznámější parfém Chanel N°5. Poprvé v historii výroby parfémů zde byly použity syntetické příměsi – aldehydy, bez kterých se výrobci parfémů od té doby téměř neobejdou. Vůně patří i dnes mezi deset nejprodávanějších parfémů na světě. V roce 1924 byla založena odnož módní značky – Parfums Chanel, která měla na starosti výrobu a prodej parfémů a kosmetických výrobků značky Chanel.
Chanel je unikátní tím, že představuje nový parfém vždy po deseti letech, zatímco jiné konkurenční firmy produkují nové a nové vůně jak na běžícím pásu.
I přesto, že Coco Chanel byla považována za pozoruhodnou barovou zpěvačku (kde také přišla ke své trochu infantilní přezdívce Coco, což ve francouzštině znamená "dušička" nebo "miláček"), se naplno uplatnila a realizovala právě až ve světě luxusu a módy. Se svou haute couture udávala od poloviny 20. století tón světovému módnímu průmyslu. V té době byla nejbohatší módní návrhářkou Francie. Jejím cílem nebylo jen rozšířit módu vyšších tříd do "ulic", ale i umožnit nositelce každého modelu cítit se sama sebou a zároveň pohodlně. Jejím krédem byla funkčnost, dostupnost a jednoduchost. Po vypuknutí 2. světové války uzavřela všechny své salony s výjimkou jediného butiku, kde se prodával její slavný parfém Chanel No. 5. Protože byla podezřelá z kolaborace s nacisty, musela po osvobození odejít do Švýcarska na celých devět let. V roce 1954 však svoji dílnu a pařížský butik opět otevřela a znovu po dlouhá léta udávala módní trend a to až do své smrti v roce 1971. Hlavním návrhářem značky Chanel je od té doby Karl Lagerfeld, předtím působící u značky Chloé. Během osmdesátých let bylo otevřeno víc než 40 nových obchodů po celém světě.
Chanel je dnes především o luxusním zboží – módě haute couture, kabelkách, parfémech a kosmetice. Jako modelky v reklamních kampaních vystupovaly slavné filmové hvězdy jako Marilyn Monroe, Catherine Deneuve, Nicole Kidman nebo Audrey Tautou, která si v roce 2009 zahrála i titulní roli v životopisném filmu o Coco Chanel.
Divizi parfémů v Chanelu založil v roce 1924 Pierre Wertheimer, kromě parfémů nabízela i kosmetiku. Parfumerie dokonce dokázaly být nejziskovější obchodní divizí společnosti. Během celé té doby se u Chanelu vystřídali pouze čtyři parfemáři: Ernest Beaux (1920-1961), Henri Robert (1958-1978), Jacques Polge (1978-2015) a Olivier Polge (od roku 2015).
Chanel N°5, který byl poprvé představen v roce 1921 a do dnešních dnů je tento parfém světovým bestsellerem. Mnohé z nejstarších a současně dosud prodávaných parfémů navrhl Ernest Beaux. Nabídka parfémů značky Chanel čítá v současné době mnoho desítek skvělých vůní, dámských i pánských, k nimž firma vyrábí i produkty stejně parfemované tělové kosmetiky jako například tělová mléka, sprchové gely, balzámy po holení apod.
V roce 2004 vznikl 180 sekund dlouhý film No. 5, který režíroval Baz Luhrmann a v němž hráli Nicole Kidman a Rodrigo Santoro. Tento film byl financován výhradně firmou Chanel a byl rozšířenou televizní reklamou pro Chanel N°5. Film byl původně promítán v mnoha severoamerických kinech. Druhý spot s Nicole Kidman byl natočen v roce 2006 a vysílán v průběhu vánoční sezóny na mnoha televiziních kanálech v Kanadě a USA.
V roce 2008 se francouzská modelka a herečka Audrey Tautou stala tváří parfému Chanel N°5.
Rok 2012 byl průlomový - poprvé se stalo, že muž propagoval parfém pro ženy. Tím mužem byl známý herec Brad Pitt a tou vůní Chanel N°5.
V oblasti pleťové kosmetiky značka Chanel nabízí kompletní sortiment pro péči od očních krémů přes nejrůznější sér až po skvělé masky, v dekorativní kosmetice pak vše od očních stínů přes řasenky, pudry, make-upy až po rtěnky, lesky na rty a laky na nehty. Kosmetika Chanel se prodává v luxusních čtvrtích v obchodních domech po celém světě, včetně obchodních domů jako Harrods, Galeries Lafayette nebo Bergdorf Goodman.
Nový komentář