Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Waterproof odstín 01 Rich Black voděodolná objemová a prodlužující řasenka 7 g
Voděodolná řasenka Lash Queen Mascara od Heleny Rubinstein se dobře nanáší a neulpívá na aplikačním kartáčku, dobře drží a nerozmazává se. Poctivě obalí každou řasu od kořínku až po koneček. Zaručí maximální délku a dodá objem vašim řasám. Podtrhne původ a eleganci vašich očí. Aplikace je velmi snadná, řasy pečlivě oddělí jednu od druhé, neslepuje je. Vaše oči budou podmanivé a sexy a řasy budou neskutečně černé.
Účinky řasenky Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Waterproof
- voděodolné složení
- dodá řasám maximální objem a délku
- nedrolí se, neslepuje řasy
- každou řasu jednotlivě zvýrazní a obalí intenzivní barvou.
Složení řasenky Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Waterproof
- jojobový olej řasy obalí, oddělí a poskytne odolnost proti vodě
- glycerin řasy změkčí
- karnaubský vosk dodá řasám lesk a voděodolnost
- včelí vosk činí řasy odolnějšími
Aplikace
Voděodolnou řasenku Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Waterproof nanášejte jemnými tahy od kořínků ke konečkům řas. Odličujte ji přípravky určenými na voděodolný oční make-up. Inspirovat vás může níže uvedené video.
Kosmetika Helena Rubinstein
Značka je nazvaná podle své zakladatelky Heleny Rubinstein (narozená jako Chaja Rubinstein). Emigrovala z Krakova v Polsku do Austrálie, kde se její její bělostná hebká pleť hýčkaná polským krémem na obličej stala předmětem závisti místních žen s hrubou pletí. Začala tedy krémy dovážet a prodávat. V roce 1900 se přestěhovala do Melbourne, o dva roky později si od svého přítele půjčila finanční prostředky, zakoupila lahvičky a etikety a krém na obličej podle polské receptury začala pod názvem Crème Valaze vyrábět a prodávat sama. Využívala ovčí tuk lanolin, a aby zamaskovala jeho nepříjemný zápach, experimentovala také s využitím levandule, borové kůry a leknínů. Krémy šly velmi dobře na odbyt, takže v roce 1905 si již mohla otevřít Valaze Institute v módní ulici Collins Street.
Používala "lékařský" přístup k zákazníkům - napodobila lékařskou metodu poradenství i předepisování vhodných přípravků pro péči o pleť, jako by se zákazník najednou z ulice ocitl přímo na operačním sále. Oblečená do bílého laboratorního pláště, diagnostikovala typ jeho pleti i její problémy a předepsala vhodnou léčbu, a to navzdory skutečnosti, že její jedinou praxí bylo dvouměsíční turné po evropských salonech věnujících se péči o pleť. Její novátorský přístup k péči o krásu a vysoce vyvinutý smysl pro marketing z ní udělaly miláčka společnosti. Vzápětí otevřela další kliniky v Sydney a Aucklandu, v roce 1909 vznikly salony Beauté Valaze i v Londýně a v Paříži, v roce 1915 první kosmetický salon v New Yorku, v roce 1916 přibylo šest salonů v USA a Kanadě. V této době byla její velkou soupeřkou na poli kosmetiky Elizabeth Arden. Obě si byly vědomy efektivního marketingu, potřeby prodávat výrobky v luxusních obalech i důležitosti celebrit, které jejich produkty používají a tím propagují. Uvědomovaly si, že zákazníky přitahují i jejich kosmetičky oblečené do úhledných bílých uniforem evokujících lékařský přístup.
V současné době nabízí značka Helena Rubinstein široké portfolio výrobků jak v oblasti péče o pleť, tak ze sortimentu dekorativní kosmetiky. Vyhledávané jsou hlavně krémy Hydra Collagenist, korektory Magic Concealer, řasenky a make-upy nebo kolagenový balzám na zvětšení rtů Collagenist Re-Plump Lip Zoom. Rovněž vytvořila několik dámských parfémů, z posledních třeba vůni Wanted.
Nový komentář