Calvin Klein Eternity for Men tuhý deodorant pro muže 75ml
Klasická, osvěžující aromatická fougerová vůně charakterizuje ducha dnešního muže, citlivého a oddaného, zároveň ale rafinovaného a sebejistého. Vůně je výrazem síly a vitality, ale ukazuje i citlivost současného muže. Klasická osvěžující vůně, opájející a výrazně mužská, energická, s teplou notou lesa. Parfém vytvořil v roce 1990 Carlos Benaim. Patří mezi vůně, které vydrží vonět opravdu dlouho. Je vhodná pro každodenní používání.
Ve svrchních tónech můžeme poznat levanduli, sladkou mandarinku a osvěžující bergamot a citron, v srdci parfému pak koriandr, lilii, pomerančový květ, jalovec, bazalku, jasmín, šalvěj a pelargonii. V základu se pak snoubí dřevité tóny santalového dřeva a dřeva růžového stromu Dallergia sissoo, dále pak hřejivý jantar, pižmo a vetiver.
Tuhý deodorant Eternity dlouhodobě chrání před pachem a nezanechává na pleti ani na oblečení skvrny. Nepoužívejte jej na podrážděnou pleť, například po holení.
Deodorant je bez alkoholu, již od výrobce je balený bez krabičky v ochranném zaplombovaném igelitovém přebalu..
Složení tuhého deodorantu Calvin Klein Eternity for Men
Hlava - mandarinka, levandule, zelené rostliny
Srdce - jasmín, bazalka, šalvěj
Základ - santalové dřevo, vetiver, dřevo růžového stromu Dallergia sissoo
Video
VIDEO
Parfémy Calvin Klein
V roce 1968 založil Calvin Richard Klein v New Yorku spolu se svým přítelem Barrym Schwartzem značku Calvin Klein Limited, která se uvedla mladistvými modely kabátů a šatů. O rok později se již Klein objevil na obálce časopisu Vogue. Do roku 1971 přidal Klein do své nabídky i sportovní oblečení, klasické blejzry a dámské spodní prádlo. V roce 1973 se stal nejmladším držitelem ceny americké módní kritiky Coty Award, v následujících dvou letech toto vítězství zopakoval. V roce 1977 již jeho roční příjmy činily 30 milionů dolarů a v portfoliu výrobků měl mimo jiné šály, boty, pásky, kožešiny i sluneční brýle. Zároveň podepisuje licence na prodej kosmetiky, džínů a pánských oděvů. Nejvíce se proslavil džínami s logem Calvin Klein, které musela bezpodmínečně mít každá celebrita. Mnoho modelů CK je unisex - mohou je nosit muži i ženy.
V roce 1979 vyvolala reklamní kampaň CK celosvětový skandál, když se herečka Brooke Shields na plakátech ukázala pouze v jediném kousku oblečení - džínách Calvin Klein. Od roku 1980 začal Calvin Klein výrazně měnit americký trh s pánským spodním prádlem. V letech 1982, 1983, 1986 vyhrál cenu Council of Fashion Designers of America Award za vynikající design. Pro módní dům Calvin Klein pracovali ti nejlepší návrháři jako například Jil Sander a Romeo Gigli, tváří značky byli například modelka Kate Moss, herečky Scarlett Johansson a Andie MacDowel nebo zpěvák Justin Bieber předvádějící spodní prádlo.
Od konce 70. let začal Calvin Klein dodávat na trhy i parfémy a kolínské vody , z nejznámějších například Obsession , Eternity , Euphoria , Escape , Contradiction . Je také známým výrobcem unisexových vůní, tj. vůní pro ženu i pro muže, jako je CK One nebo CK Be . Většinu původních parfémů každoročně inovuje, takže si zákazníci mohou pravidelně kupovat limitované edice svých oblíbených vůní. Divize dekorativní kosmetiky na trh dodává kvalitní oční stíny , rtěnky a lesky na rty .
Nový komentář